פיקוח על עבודות שלד

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 

 

בניית שלד היא השלב הראשוני של בניית המבנה שלכם לאחר כל עבודות המדידה ויישור השטח לקראת חפירת היסודות. עבודות השלד הן בעצם העבודות שאחריהן אתם רואים ממש את הבית מתחיל לקבל צורה, גם לפני הגימור של כל התשתיות שמחכות לכם. זהו השלב החשוב ביותר משום ששלד חזק ומבוסס היטב הוא המפתח לבית בטיחותי שעומד בכל תקנות הבנייה ויכול לאכלס אנשים. ללא פיקוח על כך עלולות להיות בו לקויות בנייה שיגרמו לבעיות.

מפקח בנייה ותפקידו

בכל אתר בניה אנחנו מוצאים אנשים שממונים למעשה על הפיקוח, התיאום והבקרה על עבודות הבנייה בכל שלב. מפקח הבניה שממונה מטעם הלקוחות הוא זה שמבטיח שהבניה תיעשה כמו שצריך מבלי שיהיו תאונות ותקלות ושהכל יתוקן בזמן אם חלילה קרו בעיות. הוא גם מתאם בין כל הגורמים השונים בשטח והקבלנים השונים שבונים את הבית, וכך מבטיח אחידות ברמת העבודה ודיווחים אמיתיים ושקופים למי שהזמין את פרויקט הבנייה.

מהן עבודות השלד ממש?

הבית הנבנה כולל תשתית שנחפרה בקרקע לעומק כדי להבטיח את היציבות וכדי לפנות מקום לתשתיות כמו ביוב וצנרת מים וחשמל. לאחר מכן בונים את השלד שכולל קירות ומבנה ממש, כולל כל היסודות והאלמנטים שחובה לבנות מיד בשלב זה כמו מדרגות וקירות, תקרות יצוקות ועוד. זהו שלב בסיס הבית שעליו מלבישים אחר כך את כל העבודות הנוספות של קבלני חשמל, טייחים וצבעים, רצפים ועוד. צריך שלד של בית כדי להוסיף גימורים שונים.

פיקוח על הבניה

מכיוון שהבנייה דורשת כל כך הרבה כוח אדם והפעלה של ציוד ומכשירים שונים, המפקח שעובד מטעמכם מפקח על הבניה ומתאם בין כל העובדים ובין קבלן שלד ובמטיח שהכל נעשה בזמן, בהתאם לחישובי החומרים ולוח הזמנים, ומוודא שבניית הבית תסתיים בזמן והוא יימסר ללקוחות במועד שנקבע. הרי כל איחור של ימים עלול לעלות כסף רב לכל הצדדים, ולכן תפקידו של מפקח הבנייה חשוב.

ממה מורכבת בניית השלד?

סדר העבודה על השלד מתחיל ביציקת יסודות לתוך החפירה ולאחר שהאישורים ניתנים אפשר להמשיך לבנייה עצמה. יציקה של רצפות ותקרות נעשית בשלב זה, כאשר משלבים לתוך השלד את המקום שמכינים להנחת התשתיות. את התשתיות יניחו בשלבים מאוחרים יותר לאחר שהבנייה תתקדם, אבל כעת מניחים לפי התכניות את המקומות שלתוכם יתקינו כבלים וצינורות ושאר ציוד מתאים.

קירות ועמודים

עבודת בניית השלד כוללת גם את העמודים והבטון שיוצקים לתוכם כדי לחזק את קירות והיסודות,קבלן שלד מחיר יקר ואיכותי ולכן גם את הקירות החיצוניים ואחר כך הקירות הפנימיים. כל שלב בעבודה מתקדם לפי מצב העבודה בשלב הקודם ותלוי בו, ולכן הפיקוח על בניית השלד חייב להבטיח שהכל נעשה בזמן ולפי חוק ולפי כל המומחיות הנדרשת מהקבלנים כדי שהבית ייבנה כמו שצריך ויהיה בטוח ונוח וללא ליקויים ובעיות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290