פרגולת אלומיניום לחניה: כל מה שחשוב לדעת

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

יש לכם חניה פרטית ואתם רוצים להתקין פרגולה? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר למה כדאי לכם להתקין פרגולה לחניה, איך בוחרים פרגולה וגם, האם תוכלו להתקין פרגולה בחניה של בית משותף? כל התשובות.

למה כדאי להתקין פרגולה בחניה?

אין ספק שהרכב שלכם הוא אחד הפריטים היקרים שנמצאים ברשותכם בבית, כך שאנחנו משוכנעים שתרצו להגן עליו בכל דרך אפשרית. האופציה הנפוצה ביותר לעשות זאת כיום היא באמצעות פרגולות אלומיניום לחניה.

אז נפתח בזה שהפרגולה תגן על הרכב שלכם מפני קרני השמש הקופחות, שלא פעם גורמות לנזקים למעטפת של הרכב ולכתמים שמאד קשה להיפטר מהם. היא תשמור על הרכב שלכם נקי כל ימות השנה ותמנע מהלכלוך להתיישב עליו.

מעבר לפן של הניקיון, עלים של עצים שמלאים בסירופ או לשלשת יונים שנדברת על הפח של הרכב יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לרכב, עד כדי התקלפות של צבע.

כך תבחרו פרגולה לחניה שלכם

לפני שאתם ממהרים להתקין פרגולה לחניה הפרטית שלכם, עליכם לדעת מראש מה הצרכים שלכם על מנת לקחת את ההחלטה הנכונה. לדוגמא, במידה ואתם יודעים שאתם מחליפים את הרכב הקטן שלכם ברכב גדול יותר או אפילו ג'יפ, אין טעם לרוץ ולהתקין פרגולה במידה שלא תתאים לכם.

בנוסף, מומלץ מאד לקרות את הפרגולה באמצעות סנטף או פוליגל, אחרת כל היתרונות שציינו בסעיף הקודם פשוט לא יוכלו לבוא לידי ביטוי. קרני השמש יחדרו מבעד לפרגולה ויזיקו למעטפת של הרכב שלכם, כמו גם העלים ולשלשת היונים המטרידה.

אגב, זה בדיוק המקום שלכם לבוא לידי ביטוי מבחינה עיצובית, שכן תמיד תוכלו להתקין סנטף בצבע כזה שיתאים כמה שיותר לחצר שלכם ויגרום לפרגולה שלכם לנצנץ.

לפי שאתם ממהרים להזמין התקנה, דרשו שנציג החברה יגיע אליכם הביתה, יבחן את תנאי הסביבה מקרוב ויציע לכם פרגולה שגם תספק מענה לצרכים שלכם וגם תתאים מבחינת הגדלים.

כך גם תוכלו להיות בראש שקט שעשיתם את ההחלטה הנכונה וגם תדעו שקיבלתם הצעת מחיר מבוססת, שכוללת את כל שלבי העבודה, המידות, החומרים ואת האחריות על העבודה באם יש כזו.

האם ניתן לקרות חניה בבית משותף?

בניגוד לבית פרטי, חניה בבית משותף אינה נחשבת לרכוש פרטי שלכם, כך שהתקנת פרגולה ללא אישור הדיירים עשויה להיות עבירה פלילית לכל דבר.

האופציה העדיפה עבורכם היא להגיע להסכמה עם כלל הדיירים ופשוט לקרות את כל שטחי החניה המשותפת עם פרגולה. הציגו לשכנים את היתרונות שבפרגולה והדגישו בפניהם שביחס ליתרונות מדובר בהוצאה כספית בהחלט משתלמת.

במידה ולא השגתם הסכמה לקירוי כללי, תמיד תוכלו לבקש את הסכמת הדיירים לקירוי מינימלי של החניה שלכם. חברת פתרונות הצללה אמינה ומקצועית תדע להתאים את הפרגולה לצרכים שלכם ותוכל להתקין עבורכם פרגולה שמבחינה ויזואלית כמעט ולא תורגש כלל.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290