ציוד בטיחות בעבודה – קנייה חכמה ומחייבת!

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אנשי מקצוע רציניים דואגים לעצמם, ולא רק לפרנסה. מי שעובד עם הגוף יודע שהבריאות של הגוף, והבטיחות של הגוף, הם מעל להכול. להיות חולה זה לא נעים, ולהיות פצוע זה מאוד לא נעים, ולכן אם יש פגיעות ומחלות שאפשר להימנע מהן, זה יהיה הדבר האחראי והאינטליגנטי לעשות. העבודה עם ציוד בטיחות היא לא רק המלצה ועניין של חשיבה בהירה וצלולה, אלא גם עניין של חוק.

מדינת ישראל מציבה סטנדרטים מאוד ברורים בכל הנוגע לבטיחות באתרי עבודה, ותקנים ונהלים לעבודה עם חומרים מסוכנים, עם חשמל, עם מים, באתרי עבודה, ובכלל. התקנים מחייבים כל עובד ועובדת, כל מנהל אתר בנייה, וכל מי שמבצע פרויקט ענק או עבודה קטנה, בכל סדר גודל, ובכל מקום.

החוק קובע, וההיגיון אומר: ציוד בטיחות

כאשר השכל הישר והחוק אומרים אותו הדבר, אין בכלל מה לחשוב פעמיים. ציוד בטיחות בעבודה הוא באמת הבסיס לכל יום עבודה מוצלח, ועכשיו נותרת רק השאלה איזה ציוד לרכוש, ובאיזו רמה, כאשר הרעיון הוא לרכוש את כל הציוד הראוי, וברמה הגבוהה ביותר, תמיד.

  • הגנה לעיניים – אנחנו יצורים רואים, ומרבית הריכוז שלנו והלמידה שלנו את העולם מתנהל דרך העיניים. ציוד מגן לעיניים כולל משקפי מגן המותאמים לעבודה בתנאים שונים ועם חומרים שונים. משקפי ריתוך הם דוגמא להגנת עיניים מאוד ספציפית, אך יש מגוון רחב של משקפי מגן שמתאימים לאתרי עבודה מגוונים, ויתאימו לכם בכל ג’וב.
  • הגנה לראש – לא רק לעיניים עצמם, הראש כולו צריך להיות מוגן, וקסדה איכותית היא ציוד חובה בכל עבודה. בחרו בין מגוון של קסדות, לעבודה בגובה, לעבודה בשטח, קסדות משולבות עם רשת או משקפי מגן, רצועות זיעה, וכיו"ב, להגנה המושלמת לראש שלכם.
  • הגנת הידיים – אם הראש הוא המחשב, והעיניים הם המפגש עם המחשב, הרי שה"רובוט", כלי העבודה עצמו, הם הידיים שלנו, ולהגן על הציוד שלנו זו הבחירה הטבעית והנכונה תמיד. עבודה עם כימיקלים דורשת כפפות מסוג מסוים, בעוד שעבודה עם חשמל דורשת כפפות מסוג שונה לחלוטין. וודאו כי אתם רוכשים את כפפות המיגון המתאימות לעבודה שלכם.

מיגון, חיטוי, והגנה ספציפית

כפי שכבר ציינו, בכל הנוגע לאנשי מקצוע והתמחויות, הרי שישנו ציוד בטיחות בעבודה ספציפית. נכון, כולם ייהנו מהגנה ברמה גבוהה יותר עם קסדה ועם כפפות, אבל כפפות של רתך וכפפות של כימאי שונות הן, וכך גם עם שאר מוצרי המיגון. מוטב לבחור נעלי מגן התואמות היטב את סביבת העבודה שלכם, נגד החלקה, עם קשת מגן נוקשה וכיו"ב, כמו גם לשקול ציוד הגנת שמיעה, שיכול לעזור תמיד, גם בסביבה לא מאוד רועשת, שכן השקט עוזר לריכוז.

מעבר לכך, דעו כי ישנם פתרונות חיטוי ומיגון כלליים, שתפסו תאוצה כמובן בעידן הקורונה, ומתאימים עד היום להורדת הסיכון לחולי בכל נגיף, קטלני או לא קטלני, ובכך לשמור עליכם ועל העובדים שלכם בריאים יותר, וזמינים יותר לעבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290