רוצים לבנות פרגולה? מה אומר פיקוח בניה על התקנת פרגולה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

על פניו נדמה כי התקנת פרגולה היא דבר פשוט, אך חשוב שתבינו כי גם לבניית פרגולה יש את החוקים שלה. אם לא תכירו מה אומר פיקוח בניה על התקנת פרגולה, לא מן הנמנע כי תביאו את עצמכם למצב שבו התקנת הפרגולה תהיה מסוכנת ובניגוד מוחלט לחוק. אז מה אתם באמת צריכים לדעת לפני שאתם מתקינים פרגולה בחצר או במרפסת של הבית שלכם?

המרכז לפרגולות אלומיניום החליט להרים את הכפפה, ולספק לכם את כל האינפורמציה החשובה ביותר. כך שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תשלטו במה שקורה, ותוכלו לבנות את הפרגולה האידיאלית. פרגולה שבנויה על פי החוק, ופרגולה שלא תסכן אתכם, את בני המשפחה שלכם או אולי את החברים שלכם.

 

מדוע חשוב שיהיה פיקוח על בניית פרגולות?

פרגולות אמורות להחזיק מעמד זמן רב, וברגע שאין פיקוח יעיל הן עשויות שלא לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים. בנוסף קריסה של פרגולה עלולה לסכן אתכם ואת בני המשפחה שלכם, ולכן חשוב מאוד שיהיה פיקוח יעיל שיסייע לכם למנוע מצבים שכאלה. הפיקוח חשוב מכיוון שהוא יסייע לכם לקבל את התמורה המושלמת מהפרגולה, ובו בזמן שהיא לא תסכן אתכם או תסכן אף אחד מהאנשים הנמצאים בקרבת מקום.

 

מי אמור לפקח את בניית הפרגולה?

בין אם אתם בונים גגון למרפסת או פרגולה בגינה, חשוב שתבינו מי אמור לפקח על הבנייה כולה. ישנו איש מקצוע שנקרא מפקח בנייה, והתפקיד שלו יהיה לפקח על הבנייה ועל התקינות של הפרגולה. ברגע שהוא יספק את האישור שלו, אתם תוכלו להיות בטוחים כי הפרגולה בנויה כמו שצריך. כך תוכלו להוריד את מפלס הלחץ, ולדעת כי אין לכם שום סיבה לחשוש.

 

האם פיקוח הכרחי בכל פעם שמתקינים פרגולה?

מעבר להיותו של המפקח איש מקצוע שאמור לשמור על החוק, מפקח הבנייה הוא איש מקצוע שקודם כל דואג לכם. לכן אל תיקחו את הנושא של פיקוח בנייה בתור עונש, מדובר על אלמנט שיכול להציל את החיים שלכם. לכן בכל פעם שאתם עומדים להתקין פרגולה חדשה, מוטב כי תפנו למפקח בנייה על מנת שיוודא כי הכל הולך לפי הספר.

 

האם האינטרס של הלקוח הוא ערך עליון?

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי כאשר הם פונים למפקח בניה, הם בעצם יאלצו להשאיר את האינטרסים שלהם מאחור. אך מדובר על טעות, מפקח בניה שם את האינטרסים של הלקוח בראש סדר העדיפויות שלו. קחו בחשבון כי מדובר על איש מקצוע שאתם שכרתם את שירותיו, ולכן אין לכם שום סיבה לחשוש או לדאוג. הוא יוודא כי האינטרסים שלכם נשמרים, ובו בזמן שהבניה של הפרגולה מתבצעת בדיוק על פי החוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290