שירותי ביובית – לא רק להצפות

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אם יצא לכם אי פעם לראות ביובית עם שלט גדול שגם מסיר כל ספק שאכן מדובר בביובית, אתם לבטח חושבים שכלי עבודה זה מגיע תמיד בתצורת משאית גדולה עם מיכל של עשרות אלפי ליטרים, אלא שלא כך היא. למעשה, כל רכב עם מיכל אגירה על גביו, שאליו מחוברת משאבה חזקה המסוגלת לשאוב נוזלים מן הסביבה אל תוך המיכל הוא רכב ביובית. ומדוע חשוב שתדעו את זה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

ביוביות בגדלים שונים לשירותים שונים

קרדיט תמונה: freepik

שירותי ביובית הם אמנם לא שירותים חדשים מהשנה האחרונה, אך הם גם לא מלווים אותנו לאורך עשורים רבים. המדובר בשירות חדש יחסית והראיה הטובה ביותר לכך היא, שאנשים רבים כלל אינם חושבים להזמין שירותי ביובית כאשר הם נתקלים בבעיה בביוב הבית, המשרד או המפעל. ההנחה הרווחת היא כי שירותים אלה מתאימים בעיקר לאירועים של הצפות גדולות, כאשר הביוב עולה על גדותיו בצורה אגרסיבית או כאשר נדרש פינוי של מי גשמים, מי הצפה או נוזלים בהיקפים גדולים במיוחד. בפועל, ביוביות מגיעות בגדלים שונים ולכן, מתאימות למשימות שונות, גם במרחב הביתי ולא רק כאשר נדרש פינוי של נוזלים בהיקפים גדולים. ישנם למשל לא מעט אנשי אינסטלציה בעלי טנדר שבחלקו האחורי מותקן מיכל גדול של קוב או שניים ואליו מחוברת משאבה חזקה במיוחד. גם רכב זה הוא לצורך העניין ביובית וגם הוא יכול לספק שירותי ביובית, גם אם בהיקפים קטנים יותר, שיכולים להתאים יותר למקרים ספציפיים.

 

שירותי ביובית לטיפול בביוב הביתי

קרדיט תמונה: freepik

אחד היתרונות המשמעותיים של רכבי ביובית הוא כוח השאיבה שהם יודעים להציע. כוח שאיבה זה מיועד לפינוי של נוזלים ממרחב מסוים בתוך זמן קצר, אבל הוא יכול לבוא לידי ביטוי גם בהתמודדות עם תקלות ביוב נפוצות ובראשן סתימות ביוב. כך למשל, כאשר הביוב שלכם נסתם, אתם יכולים להזמין אינסטלטור שיפתח את הסתימה באמצעים הרגילים, אבל כאשר מדובר בסתימות חוזרות ונשנות, ייתכן שקו הביוב זקוק לניקוי יסודי. במקרים כאלה של סתימות חוזרות, ישנה בדרך כלל בעיה שדורשת טיפול ייעודי על מנת שמצבי הסתימה לא יחזרו על עצמם, כמו למשל הסרת שורשים של עץ החודרים אל תוך קו הביוב הצמוד לבית. במקרים אחרים, מדובר במשקעים שפשוט הצטברו לאורך קו הביוב, תוך שהם מקטינים את יכולת זרימת מי הביוב ולכן מאפשרים היווצרות סתימות ביתר קלות. במקרה כזה, ניתן להזמין ביובית קטנה על טנדר, אותה ניתן לחבר אל פתח הביוב ולהפעיל את המשאבה בעוצמה גבוהה עד כדי יצירת ואקום חלקי בתוך קו הביוב, מה שמאפשר שאיבה של כל גורם מפריע וכן שאיבה של משקעים מצינור הביוב. כלומר, גם במצבים שכיחים של סתימה בביוב, ייתכן שתוכלו למצוא את המזור דווקא באמצעות שירותי ביובית.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290