שירותי פיקוח בנייה לחברות נדל"ן עם 10 שנות ניסיון

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 כשמדבור בבנייה- אי אפשר להפריז. אסור להפריז. ודאי לא כאשר מדובר בשני נושאים שאסור להתפשר עליהם בתכלית האיסור בבנייה: איכות ובטיחות. בתחום הבנייה מדובר בשני מרכיבים שהם קריטיים. התחייבות והקפדה עליהם היא תנאי הכרחי לבחירה בבעלי מקצוע.

חברות נדל"ן בונות בהיקפים גדולים הן מבצעות ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה מורכבים. מכאן הצורך בשכירת שירותיה של חברה מאומנת ומיומנת במתן שירותי פיקוח בנייה. חברה מקצועית ומנוסה מלווה את הפרוייקט בכל שלביו- החל בתכנון וכלה בגימור המושלם. 

 חשיבות הידע והניסיון

ככל שהפרוייקט גדול ומורכב יותר כך, בהתאמה, נדרשת הקפדה רבה יותר על כל שלב בו. תקני איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים מטילים אחריות כבדה ביותר על המפקחים. כאשר חברת נדל"ן שוכרת את שירותיה של חברת פיקוח ודאי חשוב לה להיות בטוחה ורגועה כי מלאכת הפיקוח תיעשה באופן המקצועי ביותר. 

עבודות שיפוץ

אין ספק כי הידע והניסיון הם שיקולים מרכזיים בבחירת חברת פיקוח בניה . חברה, אשר בכרטיס הביקור שלה מציגה יכולת וניסיון מוכחים בפיקוח על פרוייקטים של תמ"א 38, פרוייקטים של שיפוץ, שדרוג ושימור בניינים, ובעיקר- מגוון עבודות, לרבות בניית מבני ציבור, היא חברה שיכולה להציע את מגוון היכולות שלה לשוכרי השירות.
ראו גם: מפקח תמא 38

היבטים של פיקוח

הפיקוח אינו מתמצה רק בנושאי האיכות והבטיחות על אף היותם חשובים ואף קריטיים בבנייה; נדרש פיקוח גם על התקציב, לוודא שלא תהיה חריגה ממנו, לבצע אותו בשקיפות מרבית מול הלקוחות, פיקוח ובקרה על השירותים המקצועיים של הספקים השונים, לרבות קבלני המשנה ועוד. היבט מרכזי של הפיקוח הוא השליטה המלאה על תהליך הבנייה. תיאום בין בעלי מקצוע, בקרה על עמידה בלוח זמנים, מניעת חריגות,  ביצוע מוקפד של מה שתכהין האדריכל, הסדרת הניירת, כל אלה הם מלאכתם של מפקחים מנוסים.

מדוע נדרש פיקוח ומדוע הוא כה חשוב?

  1. החברה הפקת אמונה, בין השאר, על זיהוי טעויות אדריכליות והנדסיות, ממליצה על שינויים נדרשים.
  2. החברה סוגרת חוזה מול הקבלנים ועורכת את ההסכמים עמם.
  3. מפקח מטעם החברה מבקר באתר הבנייה לעתים תכופות ומוודא כי העבודה מתבצעת כסדרה , וכי אין חריגה מלוחות הזמנים.
  4. החברה משקיעה כל מאמץ וכל משאב על מנת לאפשר עמידה במסגרת התקציב ובמקרים שבהם לא נמנעת חריגה ממנו- היא מצמצמת אותה ככל שניתן.
  5. כאשר לקוחות יודעים כי הפיקוח מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים, הם שקטים ובטוחים כי הכל יתבצע  כמתוכנן.

באופן טבעי – עד שמקבלים את המפתח, כוססים ציפורניים על מנת להפיג חששות. כשמחזיקים אצבעות לחברת פיקוח גדולה, מקצועית ורבת ניסיון אן כל סיבה לכסוס את ציפורניהן.

חברות נדל"ן הבונות במקומות שונים ומבצעות פרוייקטים גדולים ודאי יעדיפו חברות שיש בהן איגום משאבים של פיקוח ובקרה, אמצעים, ידע וניסיון המהווים ערובה כי הפיקוח ייעשה באופן יסודי, מקצועי ואמין. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290