תחומי האחריות של מפקח הבנייה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

כשבניתם את הפרויקטים של הבנייה שלכם, חשבתם פעם על תחומי האחריות של מפקח הבנייה ששכרתם לעבודה? מסתבר שלמפקח הבנייה יש הרבה תחומים שהוא צריך לדאוג להם – משלב התכנון של הבנייה ועד לשלב הבנייה עצמה.

מסגרת הפיקוח של מפקח הבנייה

הכנת הניירת לפגישות התחלתיות בנוגע לפרויקט הבנייה

לפני שמתחילים את תהליך הבנייה בשטח, האדריכלים שולחים למפקח הבנייה שרטוטי בנייה של הפרויקט העתידי מראש. לכן מפקח הבנייה משתמש בשירותי השכרת מדפסות משולבות שעוזרות לו להדפיס את המצגת של הפרויקט ואת התרשימים שהוא צריך להשתמש בהם במהלך הפגישות שלו.

תכנון דירה לתמ"א 38

פגישות מקדימות עם יזמי ואדריכלי פרויקט הבנייה

אחד מהדברים הראשונים שעושה מפקח הבנייה הוא לשבת עם המנהלים והאדריכלים של הפרויקט ולבחון את תכנית הבנייה. למפקח הבנייה יש הרבה ניסיון בקריאת תרשימי ושרטוטי בנייה לכן הוא יכול לבדוק אם יש בעיות או קשיים שצריכים לתקן לפני שמכינים את לוח הזמנים לביצוע הפרויקט ואת מסגרת התקציב שלו.

הזמנת מרכזים לאיתור בעלי מקצוע

לאחר הכנת תקציב ולוח הזמנים של הפרויקט לפי שלבי הבנייה, המפקח מזמין מכרזים לגיוס קבלני משנה וביצוע לבניית הפרויקט. 

בחירת החומרים שנדרשים לפרויקט הבנייה

בחירה בחומרים חזקים ואיכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן היא אחריותו של מפקח הבנייה. הוא צריך לבדוק אם החומרים שנבחרו עומדים בתקני הבנייה וניתנים לעבודה איתם.

בניית תוכניות עבודה

על מפקח הבנייה להכין תכנית עבודה לכל אנשי המקצוע שעובדים בניהול פרויקטים עם הגדרת לוחות זמנים לכל עבודה שהם יעשו. לכל צוות מסוים יש תוכנית עבודה משלו עם הוראות לביצוע העבודות תוך כדי שמירה על הנחיות הבטיחות בתנאי השטח.

פיקוח על הקבלנים והעובדים בשטח

על מפקח הבנייה לעבוד באופן צמוד עם הקבלנים שאחראים על ביצוע העבודה והעובדים בשטח. צריך להיות רישום יומי של העובדים שעובדים בשטח, רשימה של הציוד שהשתמשו בו ומה בוצע באותו היום. מפקח הבנייה יכול לבקר את אופן העבודה של הקבלן הראשי של הפרויקט והוא מוודא שהקבלן והעובדים "לא מחפפים" בתהליך הבנייה ושומרים על כללי הבטיחות והעבודה בשטח הפרויקט.  אם מתגלים ליקויים או תקלות במהלך העבודה, על מפקח הבנייה להתריע עליהם ולוודא שהם מתוקנים כהלכה.

קבוצת אגס – פיקוח בניה וניהול פרויקטים

מפקחי הבנייה המומלצים שלנו בעלי ניסיון רב בתכנון וביצוע מאות פרויקטים של בנייה תוך כדי היצמדות לנהלים ולתקציב שהוגדר מראש. אנחנו מלווים ליווי מלא את תהליך התכנון והביצוע של הפרויקטים תוך כדי שמירה על סטנדרטים גבוהים באיכות ובשירות שלנו עד לסוף המוצלח שלהם.

קהל לקוחותינו מקבלים דוח חודשי שמעדכן אותם בעלויות ובעבודה שנעשתה במבנים. בגלל המוניטין הגבוה של קבוצת אגס בתחום הבנייה, אנחנו מכירים הרבה ספקים שעובדים איתנו ומעניקים לנו מחירים משתלמים ביותר לחומרי הבנייה והציוד הנדרש.

מעוניינים להגיע לפגישת ייעוץ? התקשרו אלינו עוד היום לטלפון: 050-9655163.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290