מכשירי שמיעה זעירים ומתקדמים ברמה הטכנולוגית הכי גבוהה בעולם

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 

אודי סאונד

מכשירי שמיעה זעירים או מכשירים הקטנים הינם מכשירים תוך אוזניים יושבים בתעלת האוזן. המכשיר בנוי מחלק אחד בלבד, בשונה ממכשירי שמיעה הקלסיים המורכבים מאחורי באוזן עם צינורית שנכנסת לתוך האוזן.

במכון שמיעה מיני סאונד מדוחים שמכשירי שמיעה הזעירים מהווים פתרון מעולה לשמיעה וסטיגמה על מכשירי שמיעה. הרבה אנשים נמנעים ממכשירי שמיעה בכלל הנראות של המכשירים.

המכשיר בזעיר בנוי בהתאמה אישית, קלינאי תקשורת מוסמך לוקח מדידות אוזניים וכך המכשיר נבנה בהתאמה אישית על פי מדידת תעלת האוזן, המכשיר אינו זז או נופל.

מכשירי שמיעה המתקדמים נהיו זעירים ודיסקרטיים יותר, לקטלוג המכשירים.

מה מיוחד במכשירי השמיעה זעירים?

  1. דיסקרטיות – המכשיר הזעיר הוא מכשיר תוך אוזני, שמיוצר שהתאם למידות האוזן של הלקוח, כך שגם מי שמתבייש בליקוי או ירידת השמיעה שלו, יכול להשתמש בו שנוחות, בלי שיהיה אפשר להבחין בקלות על השימוש במכשיר השמיעה. בנוסף, בגלל העיצוב הנוח של המכשיר, אפשר להרכיב משקפיים ולעצב איזו תסרוקת או תספורת שרוצים, כדי שאפשר יהיה ללכת אם ולהרגיש בלי. אפשר ללכת עם מכשירי השמיעה לכל מקום, כולל עבודה, אירועים חברתיים, בילויים ועוד עם איזה לבוש או תסרוקת שרוצים. לעוד מידע על המכשירים

 

  1. שמיעה טבעית – המכשירים הזעירים הם מאוד מתקדמים בטכנולוגיה שלהם, כך שהם יכולים לשפר את השמיעה משמעותית, בכך שהם מנחיתים רעשים חזקים ופתאומיים שיכולים לפגוע בשמיעה, יש להם יכולת סריקה של 360 מעלות, כך שהמשתמש יכול לשמוע בבירור את כל הרעשים והקולות שסביבו בצורה מאוד ברורה בלי צורך לסובב את הראש לכיוון של מי שהוא רוצה לשמוע אותו, מנגנון לסינון רעשים, כך שהמשתמש יכול לשמוע בבירור בלי ההפרעה של רעשי רקע כמו רוח, מזגנים וכו'.

 

בנוסף, יש גם מנגנון לנטרול טנטון, כך שהטנטון מוחלש משמעותית או אפילו לא שומעים אותו בכלל בזמן השימוש במכשירי השמיעה. למידע נוסף

 

 

  1. שימוש פשוט וקל – כל מה שצריך לעשות, זה פשוט להפעיל את המכשיר ולהכניס אותו לאוזן, ללא צורך לכוון אותו כאשר משנים את הסביבה, כי המכשיר פשוט מתאים את עצמו לסביבה ויכול להיות יעיל לשימוש גם בסביבות שמיעה מאתגרות, שיש בהן מוזיקה רועשת במיוחד, מקומות הומי אדם ועוד. כבר אין צורך להתעסק עם הרבה כפתורים או לכוון את המכשיר בגלל שינוי הסביבה במהלך היום.

 

  1. שיפור האיכות החיים – אם פעם הסובלים מירידת שמיעה היו צריכים להאט את קצב החיים שלהם או אפילו להתבודד חברתית, היום מכשירי השמיעה הזעירים הם כל כך מתקדמים, כך שהשמיעה נשמעת טבעית לחלוטין, כל הקולות והצלילים מאוד ברורים, כך שהמשתמש יכול לשמוע את מי שמדבר אליו ולהבין אותו בצורה ברורה ביותר.

 

בעזרת השימוש במכשירי השמיעה הזעירים והמתקדמים, אפשר להמשיך לנהל אורח חיים מלא ואינטנסיבי וכבר אין צורך לעצור את החיים בגלל ירידת שמיעה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290