מפקח בניה בחריש

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 

מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה פרטית כדוגמת פרויקטים של בנה ביתך. אז מה תפקידו של מפקח בניה? מי אחראי לשכור אותו ועל מה חשוב מאוד להקפיד בעניין זה? כמה עולה שירות של מפקח בניה בחריש? האם אפשר להיעזר במפקח הבניה באופן נקודתי או שמודל העבודה מבוסס אך ורק על פיקוח צמוד לאורך הפרויקט כולו? על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא את התשובות במדריך הבא שהכנו עבורכם ובסופו גם נמסור לכם מספר טיפים לבחירת מפקח בניה בחריש.

 

למה בכלל נדרש מפקח בניה?מפקח בניה בחריש

לאחר שתבררו את העלויות של מפקח בניה בחריש, אתם עשויים לחשוב פעמיים האם אתם רוצים להיעזר בשירותיו ולכן חשוב מאוד שתבינו מה החשיבות של שילוב מפקח בניה בכל פרויקט בניה, לבטח אם מדובר בפרויקט בניה פרטית שבו אתם, הלקוחות ובעלי הפרויקט, חסרי ידע והיכרות עם עולם הבניה וזקוקים לאיש מקצוע שייצג אתכם נאמנה בפרויקט. ובכן, מפקח בניה הוא איש מקצוע שכל תפקידו הוא לפקח על תהליך הבניה מקרוב ולוודא כי הפרויקט מתנהל על פי האינטרסים של הלקוח, אתם, ולשביעות רצונו של הלקוח, שוב אתם. מפקח הבניה הוא למעשה הנציג שלכם בפרויקט שלכם עצמכם והוא האיש שמפקח על הקבלן הראשי, על הפועלים, על קבלני המשנה ועל כל מרכיבי הפרויקט בכדי לוודא שהכל מתקיים על פי הכללים, התקנים, התקנות, החוקים, העקרונות המקצועיים וההסכמות שעוגנו במסגרת הסכם העבודה.

המשמעות המרכזית של דברים אלה היא שכאשר אתם מחפשים מפקח בניה בחריש, אתם צריכים להבין שאת המפקח הזה אתם צריכים לגייס בעצמכם ולשלם לו את שכרו בעצמכם. קבלן בניין שמציע לכם גם את השירות של מפקח בניה, לא רק שאתם אמורים לסרב אלא כדאי אולי לשקול שוב את העבודה עם אותו קבלן. הרי מלכתחילה תפקידו של מפקח בניה בחריש הוא לפקח על הקבלן ולכן תנאי הכרחי הוא שלא יהיה ביניהם כל ניגוד עניינים. אם הקבלן מביא את מפקח הבניה בעצמו, הוא מבטיח שמפקח הבניה לא באמת יפקח עליו ולא ייצג את האינטרסים שלכם בפרויקט, אלא דווקא את אלו של הקבלן עצמו. מפקח בניה הוא איש מקצוע שאתם עצמכם צריכים למצוא, לבחור, לשכור ולשלם לו את שכרו ועל כך אין כל פשרה.

פיקוח בניה בחריש

מהם תפקידיו של מפקח בניה?

מפקח בניה ממלא מספר פונקציות פיקוח שונות לאורך הפרויקט, בהתאם לשלב בו נמצא הפרויקט. בשלב המקדמי של תכנון המבנה ולפני תחילת הבנייה, מלווה אתכם מפקח הבניה בכל הנושא של אישור תכנית הבניה והגשתה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה לצורך קבלת היתר בניה. בהמשך, יסייע לכם המפקח לבחור את קבלן הביצוע לפרויקט, לסגור מולו את הסכם העבודה, לקבוע לוחות זמנים לפרויקט ולעגן את מודל התשלום על הפרויקט בצורה שתבטיח אתכם לאורך אבני הדרך המרכזיות של הפרויקט. סיוע דומה ניתן גם בעבודה מול אנשי מקצוע נוספים כמו אדריכל, מהנדס בניין, קונסטרוקטור וכדומה, שאת כולם עליכם לגייס לטובת הפרויקט. במידה ואתם מנהלים את הפרויקט באמצעות חברת ניהול שמבצעת את הפרויקט כולו מא' ועד ת', יסייע לכם מפקח הבניה בסגירת כל הקצוות מול חברת הניהול, וכמובן מיותר לציין שגם במקרה זה מפקח הבניה צריך להיות האיש שלכם בפרויקט ואין שום אפשרות שתסכימו לכך שחברת הניהול תספק את המפקח בעצמה.

בשלב הבניה אחראי מפקח בניה מומלץ על תיאום העבודות בשטח, תיאום בין הקבלן הראשי לקבלני המשנה, למהנדסים ולפועלים השונים ואנשי המקצוע השונים שלוקחים חלק בפרויקט. בזמן אמת אחראי מפקח הבניה לפקח על כך שמבוצעות בדיקות בטיחות ושהן כולן תקינות וכן עליו לפתור בעיות שמתעוררות בפרויקט בזמן אמת. כמו כן, מפקח הבניה נוכח בצמתים מרכזיים כמו יציקת יסודות, יציקת בסיס מבנה, תחילה וסיום שלב השלד וכן הלאה, על מנת לוודא שהכל תקין וניתן להמשיך הלאה.

בשלב הגמר מלווה מפקח הבניה את עבודות הגמר, מוודא שהגמר מבוצע על פי המפרט שנקבע ועל פי הסטנדרטים שהוגדרו ומסייע בגיבוש המסמכים הנדרשים לצורך רישום הנכס ואכלוסו, לרבות שרטוט מבנה, מסמכי רישום, טופס 4 וכן הלאה. בשורה התחתונה, מפקח בניה בחריש מלווה אתכם לאורך הפרויקט כולו ומשמש כיד ימינכם בפרויקט, כעיניים שלכם אל מול כלל אנשי המקצוע המעורבים בפרויקט ואל מול התנהלות והתקדמות הפרויקט עצמו. כאשר מדובר בפרויקט בניה פרטית בה אין לכם את הידע והניסיון הנדרשים בתחום הבנייה, למפקח הבניה יש תפקיד חשוב, שלא לומר מכריע, בהצלחת הפרויקט ואם אתם חושבים שזה לא שווה את העלות של שירות מפקח בניה בחריש, כדאי שתחשבו על החיסכון העצום שתוכלו להשיג באמצעות הבטחת התנהלות יעילה וחלקה של הפרויקט ומניעת טעויות שיכולות לעלות לכם המון כסף ואשר ניתנות למניעה בנוכחותו של איש מקצוע כמו מפקח בניה.

מפקח בניה מומלץ באזור חריש

כמה עולה שירות מפקח בניה בחריש?

עלות מפקח בניה יכולה להיקבע בשני מודלים מרכזיים. המודל המרכזי והשכיח ביותר הוא מודל פיקס, כלומר תשלום חודשי קבוע תמורת ליווי הפרויקט. במודל זה עליכם להכין את עצמכם לעלות של 5000 עד 8000 שקלים לחודש, כך שאם הפרויקט נמשך שנה, מדובר בהוצאה של 60000 עד 96000 שקלים לפרויקט כולו. מן הסתם, עלות חודשית זו קשורה קשר ישיר לשווי הפרויקט ולרמת המורכבות שלו ובפרויקטים מורכבים במיוחד, העלות יכולה גם לעבור את 10000 השקלים לחודש. המודל השני והפחות שכיח הוא מודל האחוזים ובו מוגדר שכרו של המפקח כאחוז מעלות הפרויקט כולו. במודל זה נהוג לקבוע שיעור של 2%-6% מעלות הפרויקט כולו בתוספת 2% עבור ליווי בשלב טרום הבנייה.

כפי שניתן לראות, מדובר בעלות לא קטנה שיכולה גם לתפוח במקרה של התארכות הפרויקט. אבל הרי זהו אחד הערכים שמספק לכם מפקח בניה – ניהול יעיל וזורם של תהליך הבניה על מנת להבטיח שהבניה תסתיים בזמן הקצר ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. אם אתם לא כלכלנים, יהיה לכם אולי קשה למדוד את זה מבחינה מספרית, אבל הערך שמספק לכם מפקח בניה יכול לעבור בקלות את סך הכסף שאתם משקיעים בגיוסו לטובת הפרויקט. חיסכון זה נובע מהתנהלות נכונה ויעילה של הפרויקט, ממניעת טעויות שיכולות לגרור אחריהן עלויות תיקון גבוהות ועיכובים בפרויקט וכמובן הבטחה לסטנדרטים הגבוהים ביותר. גם אם שווי החיסכון אינו מגיע לעלות השירות, הרי שהוא בהחלט מצמצם את הפער והופך את השירות בסופו של דבר, לשירות כדאי מאוד עבורכם.

שירות מפקח בניה בחריש ניתן להזמנה גם במודלים נקודתיים יותר. כך למשל, תוכלו להיעזר במפקח הבניה בעיקר בשלבי התכנון וטרום הבניה, הן במסגרת פגישת ייעוץ והן במסגרת ליווי שלבי טרום הבניה. פגישת ייעוץ תעלה לכם בין 750 ל-1500 שקלים ובמסגרתה תוכלו להיחשף למידע מקצועי רב שיוכל לסייע לכם לאורך הפרויקט כולו. ליווי בשלב טרום הבנייה בלבד, יכול לעלות לכם 5000 עד 10000 שקלים בלבד, בהתאם להיקף המעורבות שנקבעה למפקח. במקרים רבים, מעורבות של מפקח בניה בשלבי טרום הבניה יכולה ליצור את הבסיס הנכון והטוב להמשך התהליך. מן הסתם, נכון יותר ועדיף שהמפקח יישאר בתמונה לאורך הפרויקט כולו, אבל אם החלטתם שאתם לא הולכים לכיוון הזה, ליווי בשלבי טרום הבניה יכול להוות מינימום מספק מבחינתכם.

 

מהם מרכיבי העלות של שירות מפקח בניה בחריש?

עד כה הסברנו באופן כללי את תפקידיו של מפקח הבניה ואת רמת המעורבות המצופה ממנו לאורך הפרויקט. כעת נצלול מעט יותר לעומק ונפרט את מרכיבי העלות שעל פיהם מתומחר השירות. במסגרת שירות מפקח בניה , אתם מקבלים את כל הרכיבים הבאים:

  • 2-4 ביקורים שבועיים של המפקח באתר הבנייה, במיוחד בשלבי מפתח וצמתים מרכזיים בפרויקט, אבל גם במסגרת ביקורים שגרתיים ושוטפים לפיקוח שוטף על הפרויקט.
  • פיקוח אקטיבי על עבודת הפועלים וקבלני המשנה
  • עריכת הסכמי עבודה עם קבלנים, מהנדסים, אדריכלים ואנשי המקצוע המעורבים בפרויקט
  • ביצוע וניהול עבודת התיאום בין כלל הקבלנים, קבלני המשנה, אנשי המקצוע והפועלים המעורבים בפרויקט לאורך הפרויקט כולו
  • פיקוח צמוד על איכות העבודה, הסטנדרטים, העמידה בתקנים ובקריטריונים המקצועיים ועל איכות חומרי הגלם ועמידת הקבלנים במפרט הטכני שגובש לטובת הפרויקט
  • עלויות דלק, תחבורה ותקשורת
  • עלויות בגין טיפול בנושא טופס 4, רישום נכס וכן הלאה

אלו הם למעשה מרכיבי התפקיד המרכזיים של מפקח בניה  ובהתאם לכך אלו הם גם מרכיבי העלות המרכזיים של כל הצעת מחיר שאותה תקבלו. בנוסף לכך, אתם רוצים לקבל הצעה קונקרטית לליווי בשלבי התכנון וטרום הבנייה וכן עלות לפגישת ייעוץ בודדת. שני אלו אינם נכללים כברירת מחדל בעלות השירות של מפקח בניה ויש לבקש אותם באופן ספציפי.

 

בחינת הצעות מחיר וביצוע השוואה

במסגרת תהליך הבחירה של מפקח בניה בחריש, יהיה עליכם לבקש כמה הצעות מחיר ולבצע ביניהן השוואת מחירים מסודרת. שימו לב שכל פער של מאות ולבטח אלפי שקלים לחודש, יכול לחסוך לכם כסף רב מאוד של עשרות אלפי שקלים לתקופת הפרויקט כולה. לצורך ביצוע השוואת מחירים בצורה יעילה, יש לוודא שאתם מקבלים הצעות מחיר קונקרטיות על פי מפרט רכיבי עלות מסודרים. בכלל זה בקשו מהמפקח לפרט את כל התפקידים שהוא ממלא בפרויקט, את הסיוע שמגיש לכם בניהול התקשרויות עם אנשי המקצוע המעורבים, את הסיוע בעבודה מול הרגולטור והרשות המקומית ועד רמת מספר הביקורים באתר, נוכחות בשלבי מפתח בפרויקט, עלויות דלק ותחבורה וכל עלות אחרת.

אם אתם מוצאים רכיב עלות שמופיע בהצעה מסוימת ולא מופיע בהצעות אחרות, בקשו לגביו הבהרה מיתר המציעים. המטרה שלכם היא לקבל הצעות מחיר שהן כמה שיותר סגורות מבחינת השינויים שניתן לבצע בהן תוך כדי תנועה. לשם כך אתם צריכים הצעות כמה שיותר מפורטות וכמה שיותר אחידות כך שניתן יהיה באמת להשוות ביניהן. במסגרת השוואת המחירים, אתם לאו דווקא אמורים לבחור בהצעה הזולה ביותר, אבל אתם בהחלט רוצים למצוא מפקח בניה , שמציע לכם גם מחיר סביר והוגן וגם רמת שירות מקצועי ברמה טובה ומשביעת רצון. כימיה וחיבור אישי עם המפקח לא יכולים להזיק, רק שימו לב שזה לא הופך ל"שכונה". לבסוף, חוות דעת מקצועיות מגורמים מקצועיים בענף הבנייה יכול לסייע לכם מאוד בהגעה למפקחים מובילים ומקצועיים ולפני שאתם עושים בחירה, כדאי לקבל מספר חוות דעת כאלה מכל אדם שאתם מכירים בענף הבניין.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753290

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

החזון שלנו

אנו מציעים לכם פגישת ייעוץ ראשוני להכיר אותנו על כוס קפה,בפגישה זו נעבור על פרטי הפרויקט שלכם ולאחר הפגישה נוכל להכין לכם תקציב מפורט והצעת מחיר לניהול ופיקוח על פרויקט הבניה שלכם.

בחירה בחברה מנוסה ומקצועית כמו חברתנו תבטיח לכם שקט נפשי ופרויקט מוצלח.

-אגס חברת פיקוח בניה-

מפקח בניה בחריש

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בעומר

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בתל-אביב

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בקריות

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה ביפו

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בחריש

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בעומר

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בתל-אביב

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה בקריות

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »

מפקח בניה ביפו

  מפקח בניה הוא פונקציה ארגונית חשובה מאוד ומרכזית בכל פרויקט בניה מסחרי. יחד עם זאת, נוכחותו של מפקח בניה חשובה במיוחד בפרויקטים של בנייה

קרא עוד »
073-3753290